onsdag den 18. juli 2012

Bloggen har (nærmest) fødselsdag

Jeg er en stor tilhænger af fejringer. Af en eller anden grund har jeg ikke fejret bloggen fødselsdage - men det skal der rådes bod på nu (se hvor smart; jeg ændrer min 'glemme-at-fejre-bloggens-fødselsdag-karma lige her og nu!!).

Bloggen fylder to et halvt år i dag - HURRA.

Det har været to et halvt interessante år, hvor jeg har lært en masse. Jeg for for eksempel lært, at det kræver en enorm selvdisciplin at holde en blog i live, og at det ind imellem er svært at mene noget hele tiden. Nogen gange har jeg virkelig skuffet mig selv, når jeg har ladet bloggen ligge øde hen i uger eller måneder - men jeg har også lært, at det er ok at hoppe op på hesten igen når man er faldet, og at det hele nok går endda. Man kan også sige, at hvis verden stod og faldt med min indsats på bloggen, havde vi nok svært brug for en Plan B ;)

Frem for alt har disse år som blogger dog været præget af glæde; glæden ved at kunne sludre-skrive om løst og fast, uden at skulle forholde mig alt for meget til struktur og sammenhæng, og glæden ved de dejlige kommentarer jeg har fået, både her og IRL. Tak!

1 kommentar:

  1. Når du er langt væk er det rart der lige popper lidt af dine tanker og oplevelser op her fra tid til anden.

    Tak for din dejlige blog! Og tillykke til den!
    Så giver den nok en lille en ;-)

    SvarSlet