onsdag den 8. juni 2011

En undskyldning

Jeg vil gerne have lov at sende en undskyldning til jer som kom til Slagslunde i går aftes for at deltage i sanghamødet. I kom nemlig til en lukket dør – eller rettere; I kom til en åben dør, men en tom hondo. Det er jeg virkelig ked af. Jeg blev opholdt i lufthavnen, fordi min søn var forsvundet på sin tur fra Long Beach i Californien til Kastrup – og ingen kunne hjælpe os med at finde ud af hvor han var. Heldigvis dukkede han op til sidst, men det var efter fire hårde timer, hvor jeg fik lejlighed til at blive konfronteret med både tilknytning, begær og lidelse.

Normalt burde det ikke kunne ske at folk kommer til et arrangement uden at der er en til at tage sig af dem, eller i det mindste til at beklage og forklare aflysningen. Det er blandt andet for at undgå noget sådant at vi helst er flere om at lede en gruppe, men desværre svigtede vores system i går. Jeg er rigtig ked af, at det skulle gå ud over jer, og håber at I alligevel har mod på at dukke op næste tirsdag (hvor vi i øvrigt afholder ekstraordinær generalforsamling efter meditationen – og afrunder arbejdet med de fem klassiske meditationer).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar